Zásady vrátenia peňazí a reklamácií

Obchodné podmienky

Vážený zákazník, ďakujeme Vám za návštevu internetového obchodu kvetinárstva EMPEFLOR. Nákup v internetovom obchode môžete uskutočniť ako fyzická či právnická osoba bez obmedzenia za predpokladu, že budete dodržiavať nasledovné obchodné podmienky.

 

Prijatie objednávky

  • objednávky prijaté v pracovných dňoch do 16.00 hod. expedujeme okamžite
  • objednávky prijaté v dňoch pracovného voľna a pokoja a objednávky prijaté po 16.00 hod. expedujeme nasledujúci pracovný deň.
  • víkendové objednávky je potrebné si dohodnúť v pracovných dňoch jeden až dva dni vopred

 

Môžete si objednať ktorýkoľvek tovar z ponuky EMPEFLORu. K hodnote objednaného tovaru účtujeme cenu za donášku v hodnote:

  • osobný odber 0,00 €
  • cena v rámci Košíc 6,70 €
  • cena v rámci Košíc – mestská časť:
    • Ťahanovce 5,00 €
    • Krásna, Barca 8,30 €
    • Letisko, Pereš 10,00 €
    • US Steel 11,60 €
    • Šaca 15,00 €
  • mimo Košíc do 10km 7,30 €
  • mimo Košic nad 10km 7,30 € a každý ďalší kilometer + 0,66 € (napr. obec Zlatá Idka je 22 km od Košíc – výsledná cena je 7,30 € + 12 x 0,66 € = 15,22 €

 

EMPEFLOR potvrdí prijatie objednávky telefonicky alebo mailom, teda okamžite ste informovaní o množstve a sortimente, ktorý Vám vie EMPEFLOR na základe Vašej objednávky zaslať.

Potvrdením objednávky uzavriete s kvetinárstvom EMPEFLOR platnú kúpnu zmluvu, v rámci ktorej sa EMPEFLOR zaväzuje objednaný tovar dodať a Vy sa zaväzujete zaň zaplatiť kúpnu cenu

V prípade, že Vám EMPEFLOR nepotvrdí jednu alebo viac položiek z Vašej objednávky, prosíme Vás o opätovné objednanie tohto tovaru.

Tovar možete vrátiť kvetinárstvu EMPEFLOR v pôvodnom stave a obale do 5 dní od prevzatia zásielky po tel.dohovore.

 

Platobné podmienky

  • Kúpnu cenu za objednaný tovar môžete uhradiť nasledovným spôsobom:

 

    1. Prevodom na účet spoločnosti. Po potvrdení prevodu bankou bude tovar expedovaný.
    2. Dobierkou
    3. Hotovosťou pri dovoze zabezpečenom spoločnosťou EMPEFLOR (platí pre Košice a po tel.dohovore)
    4. Prostredníctvom služby Western Union.
    5. Kartou prostredníctvom služby CardPay
    6. Klienti Tatrabanky prevodom pomocou TatraPay

 

  • Podľa zvoleného typu platby použite údaje:

 

Domáce platby:
Tatra Banka 2924890794/1100

Platby zo zahraničia:
SVIFT – TATRSKBX
IBAN: SK10 1100 0000 0029 2489 0794
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3 
850 05 Bratislava 55

Expresná poštová poukážka:

Magdaléna Petríková
EMPEFLOR kvetinárstvo
Budapeštianska 16 – 18
040 13 Košice

Wester Union:

Obratom Vám potvrdíme realizáciu objednávky na Vaše telefónne číslo alebo e-mailom.

EMPEFLOR Vám garantuje ceny platné v momente objednávania

EMPEFLOR Vám účtuje cenu tovaru s DPH, balné a poštovné alebo dopravné, v závislosti od vybraného spôsobu a miesta dodania

Dopravné náklady určuje EMPEFLOR na základe vzdialenosti Vami udaného miesta dodania a centrály EMPEFLORu.

 

Dodacie podmienky

Osobným doručením prostredníctvom vlastnej dopravy spoločnosti EMPEFLOR. Podmienkou je dosiahnuteľnosť na Vami udanej adrese v dohovorenom čase

UPOZORNENIE Ak si zásielku neprevezmete z dôvodu neprítomnosti na Vami udanej adrese alebo sa nedostavíte na poštu doručenia, bude Vám tovar zaslaný iným spôsobom na Vaše náklady!

Odporúčanie: Odporúčame objednať si kyticu s časovým predstihom. Kytice doručujeme až po pripísaní platby na účet.

 

Reklamačné podmienky

Zodpovednosť predávajúceho za vady

  • Predávajúci zodpovedá za vady dodaného tovaru v zmysle ustanovenia § 613 až 627 Občianskeho zákonníka, § 422 až 428 Obchodného zákonníka a § 9 až 13 zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji.
  • Predávaný tovar musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi určenú akosť, množstvo, mieru a váhu a musí byť bez zjavných chýb.
  • Za chyby, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim, zodpovedá predávajúci. Pri použitých tovaroch nezodpovedá za chyby, ktoré vznikli ich použitím, opotrebením, nesprávnym zásahom.
  • Pri tovaroch predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za chybu, kvôli ktorej sa dohodla nižšia cena.

 

Lehoty na uplatnenie reklamácie

  • Predávajúci je povinný dodať objednaný tovar v množstve, sortimente a kvalite v súlade s objednávkou.
  • Kupujúci je povinný pri prevzatí dodávky zistiť jej kompletnosť a kvalitu bez zbytočného odkladu a je oprávnený v lehote do 3 dní reklamovať prípadné rozdiely v dodanom množstve a sortimente oproti objednávke, ako i zrejmé vady tovaru, inak právo zo zodpovednosti za tieto rozdiely a vady zanikne.
  • Kupujúci je povinný reklamovaný tovar vrátiť predávajúcemu v pôvodnom stave a obale do 5 dní od prevzatia zásielky.
  • Záručná lehota je šesť mesiacov odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom, ak nie je určené pri dodanom tovare inak.
  • Právo zo zodpovednosti za chyby tovaru, pre ktoré platí záručná lehota zanikne, ak sa v záručnej lehote neuplatnilo.

 

Postup pri uplatnení reklamácie

  • Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený v spoločnosti predávajúceho.
  • Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný vyplniť „Reklamačný lístok“ a spolu s tovarom zaslať predávajúcemu na adresu: EMPEFLOR – Kvetinárstvo, Budapeštianska ul. 16-18, 040 13 Košice.
  • Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný dodať reklamovaný tovar predávajúcemu v originálnom balení spolu so všetkými dokladmi, vrátane kópie dokladu o zaplatení tovaru.
  • Predávajúci si vyhradzuje lehotu na vybavenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je potrebné zaslať na opravu, nevyhnutne potrebnú k tejto oprave.
  • Predávajúci oznámi kupujúcemu spôsob vybavenia reklamácie najneskôr v lehote do 5 pracovných dní od obdržania reklamácie.

 

Odstrániteľné chyby

  • Ak ide o chybu, ktorú je možné odstrániť, má kupujúci právo na bezplatné, včasné a riadne odstránenie chýb.
  • Predávajúci je povinný odstrániť takúto chybu bez zbytočného odkladu.
  • Ak zakúpený tovar ešte nebol použitý, môže kupujúci namiesto odstránenia chyby žiadať výmenu tovaru.
  • Za odstrániteľné chyby sa považujú také chyby, odstránením ktorých neutrpí kvalita a úžitkové vlastnosti tovaru.

 

Neodstrániteľné chyby

  • Ak ide o chybu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby bolo možné tovar riadne používať, ako tovar bez chyby, má kupujúci právo:
    1. na výmenu tovaru, alebo
    2. na vybavenie reklamácie so zľavou, alebo
    3. na zrušenie kúpnej zmluvy.
  • Také isté práva má kupujúci, ak ide o odstrániteľné chyby, ale kupujúci nemôže pre opätovné chyby tovar riadne používať. Opakovanou chybou sa rozumie chyba, ktorá sa zopakovala po druhej záručnej oprave.

 

Poskytovanie zľavy

  • Pri vybavovaní reklamácie so zľavou sa prihliadne na charakter chyby, stupeň a spôsob opotrebenia tovaru, dĺžku užívania a možnosti jeho ďalšieho užívania.
  • Na primeranú zľavu má kupujúci nárok, ak sa jedná o vadu, ktorá nebráni riadnemu užívaniu tovaru.

 

Vrátenie zaplatenej sumy

  • Predávajúci garantuje vrátenie zaplatenej sumy za vybraný tovar v prípade zrušenia objednávky z dôvodu nemožnosti dodania tovaru v stanovenom termíne alebo v prípade nespokojnosti s tovarom pri zistení poškodenia alebo nefunkčnosti tovaru, ak ide o neodstrániteľné chyby tovaru.
  • Ak sa kupujúci rozhodne pre vrátenie zaplatenej sumy z dôvodu zrušenia objednávky pre nemožnosť jej plnenia zo strany predávajúceho, oznámi túto skutočnosť predávajúcemu telefonicky, alebo e-mailom. Predávajúci po overení podmienok na nárokovanie zaplatenej sumy zašle kupujúcemu peniaze späť na účet, resp. ich doručí iným spôsobom, ktorý predávajúci navrhne.

 

Platnosť reklamačného poriadku

  • Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje iba na tovar ponúkaný predávajúcim v elektronickom obchode EMPEFLOR.
  • Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 1.1. 2011.